Årsresumé; 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja men inget jag känner att jag behöver dela med mig av

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag slutade ge nyårslöften för många år sedan, håller ett nyårslöfte sämre än vad jag håller i en cider på krogen

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej

4. Dog någon som stod dig nära? - Nej

5. Vilka länder besökte du? - Den 6 September åkte jag och mina girls till Turkiet i två veckor ♥
 

6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? - Ja jag skulle väl inte tacka nej till att åka tillbaka till Turkiet

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? - 6 september

8. Vad var din största framgång under 2014? - Ööh

9. Största misstaget? - Kommer inte på något just nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Har väl åkt på en och annan förkyldning, ramlat och fått en spricka i högra fotknölen, halkat i en hal backe och gjort illa knät

11. Bästa köpet? - Turkietresan
 

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Alkohol I guess #oekonomisk.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? - Stolen dance - Milky chance, break free - Ariana Grande, stay high - Tove Lo.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare. Iallafall under hösten

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Gått i skolan

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Det är väl en del

18. Vad har gjort dig ledsen? - PROBLEM

19. Blev du kär i år? - 

20. Hur många har du kysst under året? - Ingen aning

21. Favoritprogram på TV? Supernatural, big bang theory, big brother (NO RAGRETS)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Nej jag hatar inte folk

23. Bästa boken du läste i år? - En ung flickas sista ord - Regine Stokke

24. Största musikaliska upptäckten? - Oj jag har ingen aning, Ed Sheeran kanske?

25. Något du önskade dig och fick? - Detroit Red Wings matchtröja ♥


26. Något du önskade dig men inte fick? - Har fortfarande inte fått den där hamstern som mamma lovade mig för två år sedan

27. Årets bästa film? - Guardians of the galaxy, frozen & captain america: return of the first avenger

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? - Tolvslaget 5 - 6 april var jag på krogen med mina bästa,  på dagen den 6 var jag hemma med familj, vänner och några släktingar

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Finns det väl alltid

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? - Tråkig

31. Vad fick dig att må bra? - Mina vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Jensen Ackles, Filip Forsberg & Gustav Nyquist
 

33. Vem saknade du? - Hannah :(
 

34. De bästa nya människorna du lärde känna? - Iår har jag lärt känna massa folk i min klass mycket bättre om det gills

36. Vilken fest var den roligaste du var på? - "klass"festen i september kanske, jag går aldrig på hemmafest

37. Vilket motto har du använt dig av under 2014 som du kommer att fortsätta med? - 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0