Ser du samma stjärnor ikväll?

Jag har hamnat i en period där jag inte mår så jäkla bra. Orkar inte riktigt med någonting, stänger allting ute och struntar i allt. Tänker så mycket så jag inte kan sova på kvällarna. Sover inget, pluggar inget, äter hela tiden, får ångest för att jag inte pluggar, får ångest för att jag äter så mycket, orkar inte göra någonting pga. ångesten och så går det runt just nu. Vill inte prata om varför med någon, men så ni vet hur det ligger till iallafall. Varför jag kanske är frånvarande och ser sur ut. Men det är lugnt, det blir bättre snart - jag har bra saker framför mig; 
  • Avicii 28 februari med Felix och Jennifer. Fest fest fest.
  • Miley Cyrus 30 maj med Felix och Jennifer.
  • Två veckor i Turkiet med Jennifer och Felix + hans klass 21 juni - 5 juli.
Efter regn kommer solsken brukar man säga. Nu är vi påväg mot våren också (några månader kvar, men ändå) och då brukar allt kännas bättre. Jag klarar mig, jag håller ut - även om det är så jobbigt just nu.
 
Medans vi väntar på nästa gång jag kikar in här, vem vet när det blir, så kan vi lyssna på fin gammal musik som jag tycker mycket om; sommarvin - hästpojken, tycker om när du tar på mig - per gessle, brännö serenad - håkan hellström, samma himlar - hästpojken. Så kan vi lyssna på denna också, när vi ändå är i farten; du söker bråk, jag kräver dans - linnea henriksson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0