JAG KOMMER SKRIKA HÖGST AV OSS TILLS HELA STADEN HÖR MIG

Idag var dagen då jag tillslut tog till mig allt mod jag hade och gick till skolan utan peruk och det var mer än skönt. Efter att ha använt peruk varje dag i två år är jag mer än less på att konstant ha en mössa på mig, rätta till den när den glider ner eller håret är påväg ut, för att inte tala om hur äckligt sliten den är. Prövade även att platta håret nu såhär på kvällen, det tog allt för lång tid för att jag ska offra min kära hästsvans men det ser väl helt ok ut ändå. Har ju dock världens lockigaste hår så går jag ut skulle det locka upp sig på fyra sekunder. Tacohej leverpastej
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta Pettersson

Rakt hår, då blir det permanent. Lockigt hår, Då ska locktången göra det rakt.Varför är man inte nöjd med sig själv? Men du Malin gjorde det jättebra efter så lång tid. Jag är full av beundran. Kram från farmor

2014-12-19 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0