Du säger att kärleken aldrig var till för dig

1: Height? Ibland är jag 168 och ibland 171 så vi säger 170.

2: Shoe Size? 40.

3: Do you Drink? Ja.

4: Do you take drugs? Nej.

5: Age you get mistaken for? Dom flesta brukar tro att jag är född 93 och så sent som igår var det någon som trodde att jag var född 92.

6: Have Tattoos? Nej.

7: Want any tattoos? Ja och om pengarna räcker till så blir den nog till jul.

8: Got any Piercings? Ja, en navelpiercing.

9: Want any Piercings? Är mer än sugen på tungpiercing.

10: Best friend? Jennifer och Felix.

11: Relationship status? Singel and ready to mingle. Skoja, men singel är jag iallafall.

12: Biggest turn ons? Killar som luktar gott och har humor.

13: Biggest turn offs? Snus under läppen.

14: Favorite Movie? Pretty woman, dirty dancing, east of Eden.

15: I’ll love you if? Om du vill ligga och titta på norrsken och stjärnor med mig och några glas vin.

16: Someone you miss? Finns många jag saknar av olika anledningar.

17: Most traumatic experience? När jag ramlade med moppen i åttan. Haha nej jag vet inte.

18: A fact about your personality? Jag är inte så sur som jag ser ut att vara,

19: What I hate most about myself? Jag har jättesvårt att ta tag i saker. Vill jag inte göra något så kommer jag med 99% säkerhet inte heller göra det.

20: What I love most about myself? Min humor, men jag tror att jag är ensam om det.

21: What I want to be when I get older? Jag vet inte. Jag skulle nog vilja vara reseledare ett tag men inte hela livet.

22: My relationship with my sibling(s)? Jag älskar min lillebror och jag hoppas att han älskar mig.

23: My relationship with my parent(s)? Min relation till båda mina föräldrar är jättebra.

24: My idea of a perfect date. Det skulle väl vara vinet och stjärnorna, eller en picknick i central park. 

25: What I hate the most about work/school? Tidiga morgonar. Att kliva upp tidigt har aldrig varit min grej.

26: What my last text message says? Haha näähä okej :p sov gott då mallis, natti natti. (svar nej jag får aldrig några sms)

27: What words upset me the most? När jag ska försöka förklara något men inte hittar orden och inte kan få fram mitt argument.

28: What I find attractive in women? Alltså jag attraheras ju inte av kvinnor så jag vet inte.

29: What I find attractive in men? Har fått någon grej för underarmar och händer den senaste tiden, och om dom luktar gott är alltid trevligt.

30: Where I would like to live? Los Angeles.

31: One of my insecurities: Mina bröst.

32: My childhood career choice? Gills delfin som en karriär? 

33: My favorite ice cream flavor? Vet inte riktigt, kan ändå inte äta glass nu för tiden för mina tänder ilar.

34: Who wish I could be? Önskar nog inte att jag var någon annan specifik person men jag själv skulle gärna bli en annan person.

35: Where I want to be right now? Los Angeles eller New York.

36: The last thing I ate? Havrefras med russin.

37: Sexiest person that comes to my mind immediately? Alex Pettyfer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0