Ingen kunde röra oss men du vet att jag var lika rädd som du.

Ligger uppe i Umeå just nu, påbörjade mitt tredje behandlingsblock igår och gjorde en PET CT i förrgår. Har fortfarande inte fått något svar på hur PET CTn såg ut men förhoppningsvis såg det bra ut, när jag får veta hur det såg ut så kommer jag också få veta om jag måste strålbehandlas eller inte. Hoppas jag slipper, strålbehandling låter skitläskigt. Men dom får väl helt enkelt göra vad som krävs, bara jag blir frisk igen. 

Funderar på om jag ska pilla ihop en ny bloggdesign, men det är så svårt för jag kan inte sånt och jag vet inte heller hur den skulle se ut. Vet bara att jag vill ha en presentation i menyn samt en "tidigare inlägg" funktion när man bläddrar igenom gamla inlägg. Hatar när bloggar inte har en sån funktion men så är jag en sån själv, men aja inte mitt fel att jag inte vet hur man gör.

Just nu försöker jag hitta någon film att se på, himlen är oskyldigt blå går på ettan men jag har redan sett den och känner inte för att se den så skumkollar bara lite. Imorgon är det final i juniorhockey VM, taggad så utav bara helvete. Imorgon väntas förhoppningsvis hemgång också! Bjuder på lite bilder från nyår också, here u go!


Kommentarer
Postat av: Margaret

Saknar bild när du är med, men ni ser ut att ha trevligt.

2013-01-05 @ 00:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0