Mikael minns du sångerna?

Senast jag var uppe i Umeå gjorde jag ju en PET CT och allting såg bra ut! Tumören har krymt och läkarna i Umeå tror inte att jag kommer behöva strålbehandlas, men det är inte dom som avgör det utan det är en grupp i Tyskland*. Jag ska upp till Umeå igen den 4 februari och då ska jag påbörja mitt fjärde block, kanske får veta då. Jag vet inte hur mycket jag har sagt men dom två första blocken och dom fyra sista blocken är olika behandlingar, och dom här andra behandlingarna jag får är så mycket bättre än dom två första - den enda biverkningen jag verkligen lidit av hittills av dom andra behandlingarna är att jag fick fruktansvärt ont i benen förra helgen, annars har jag varit ganska pigg och som vanligt. Men jag har ju tre block kvar och man vet aldrig vad som händer.
 
Imorgon släpps biljetterna till konsertfesten i Sundsvall och vet ni vem som kommer? Håkan Hellström!!!!!!!!! 3 Augusti, samma dag som Kent spelade förra sommaren, är numer världens bästa datum. Jag ska be mamma köpa en biljett åt mig, kan ju inte missa Håkan i min egna stad. Ska ju se honom i Göteborg också! Kommer bli världens bästa sommar. Hoppas att han släpper fler turnedatum i typ Uppsala, Gävle, Stockholm eller något annat som ligger nära Sundsvall så jag kan se honom ännu fler gånger.
 
Låtar som går på repeat hos mig just nu: Ismael - Kent, valley of the dolls - Marina and the diamonds, ingen kunde röra oss - Kent, hypocrates - Marina and the diamonds, sthlm skyline - Markus Krunegård
 
* I Tyskland forskar dom om Hodgkins och jag deltar i den forskningen, alla mina provsvar och undersökningar skickas ner till Tyskland så får dom se hur sjukdomen utvecklas och bryts ner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0