Ser du samma stjärnor ikväll, ser du samma himlar som mig?

Ligger uppe i Umeå igen och har tråkigt så utav bara helvete, men jag är på skitbra humör och jag kommer hem på onsdagkväll/torsdag så det är lugnt - lite får man väl tåla!! Har precis gjort klart två papper med uppgifter i svenska och det kändes bra att jobba ikapp lite och nu ska jag belöna mig med rostmackor med marmelad på och Ullared. Haha vet ni vad som hände mig igår när jag kom hit eller? Det fanns bara en rostmacka kvar och jag var assugen på rostmacka med marmelad så då stoppade jag i den i brödrosten, och mackjäveln blev bränd. Det var ett tillfälle då jag hatade livet.

Går runt med droppställning och har gjort det sedan fem imorse, vilket är _extremt_ jobbigt av dessa anledningar:
  1. Den låter hela tiden. Stackars pappa som hör den på natten också, det gör ju inte jag eftersom jag tar av mig hörapparaterna när jag sover. Ibland piper den också, om något är fel eller påsarna tar slut. Och så låter den jättemycket när man drar den.
  2. Kissar hela tiden, och då är det ju inte bara att gå på toa utan heller utan jag måste koppla ur och sen dra med mig ställningen. (som jag suger på att köra, krockar överallt) Värst med kissandet är att jag vaknar på nätterna för att jag måste gå på toa.
  3. Jag kan bara bära saker med en hand. Det gör ju inget om jag ska hämta bara ett glas mjölk, men typ nu när jag snart ska gå och hämta kvällsfika så måste jag ta med mig pappa så att han kan bära brickan åt mig.
(PS. Pappa sa nyss att jag hade kissat 3,6 liter idag, soft.)

Söt bild men det var typ allt jag hade att bjussa på just nu.

Kommentarer
Postat av: Margaret

Malin!! Du är nog den ende personen som kan ta det här med humor,älskar dig och det här kommer du att klara, för du påverkar din situation så rätt. Du är min förebild! Kramar från farmor.

2013-02-05 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0