Jag ser en framtid där jag kunde bli något stort

Idag pratade jag med en sjukgymnast som visade mig hur jag ska träna, så nu har jag lagt upp ett träningschema och suttit upp mål. Det blir inte så mycket i början, måste ju komma igång lite först. Om någonting gör ont måste jag sluta direkt och jag måste stå emot sötsuget på vardagar.
 
Gym 3 gånger i veckan.
Motionscykel 10 minuter, armar 2 x 20, crosstrainer 10 minuter, cykla 10 minuter till, balansera med fötterna på en pilatesboll 10 minuter.
 
Promenera 30 minuter varje dag.
Stretcha vader, fötter och vrister varje morgon och kväll + efter varje gympass - 5 x 5 sekunder. (Har blivit extremt stel runt vristerna + får väldigt mycket sendrag så detta är viktigt att jag gör)

Sedan klockan tre idag är jag droppfri iallafall, så jag och pappa åt middag på restaurangen i centralhallen och jag tryckte i mig en hamburgare. (om ni någonsin besöker NUS och ska äta i restaurangen så beställ en hamburgertallrik, snuskigt goda hamburgare!!) Sedan handlade vi på kiosken och tog en promenad runt sjukhuset, skönt!! Ännu mer skönt är att jag inte behöver kissa hela tiden. Imorgon ska jag få det sista droppet och sedan tror jag att vi får åka hem, soft - man blir tokig av att sitta här dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0