I stan där jag bott är man någon eller ingen alls

TRE FAVORITPRODUKTER:
Mina duschkrämer och body buttrar från body shop samt handsprit från apoteket.

TRE SAKER DU VILL HA:
En egen lägenhet, långt hår och en ny säng

TRE BRA FILMER:
East of Eden, dirty dancing, pretty woman.


TRE BRA LÅTAR:
Tro och tvivel - Håkan Hellström, man måste dö några gånger innan man kan leva - Håkan Hellström, hurricane Gilert - Håkan Hellström.

TRE FAVORITFÄRGER:
Grönt, vinrött, blått

TRE SAKER SOM BETYDER MYCKET FÖR DIG:
Mina vänner, min familj, Håkan Hellström

TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KUNNA GÖRA:
Skada någon annan, suga på en tå, jobba som buss/taxichaufför

TRE BRA ARTISTER/BAND:
Håkan Hellström, Kent, Veronica Maggio

TRE PERSONER DU SER UPP TILL:
Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0