En apa som liknar dig

Åkte upp till Umeå i tisdags för att göra lungröntgen samt hjärtundersökning. Hjärtat såg bra ut och tumören har krymt!! Knölarna i halsen har också krymt och det var skönt att höra att dom reagerat på två veckor. Skulle börja behandling nummer 2 igår, men det blev inte av för min port hade börjat glida ur. Det är inget farligt om den gör det, men dom ger inte cytostatika i en port som inte sitter som den ska, så istället opererades jag igår. Dom tog ur den gamla porten och satt i den nya, skönt att den sitter som den ska men jag har ont och behandlingen har skjutits upp tills på måndag.
 
Men allt ont har ju något gott i sig, jag har fått komma hem igen och så länge allt går som det ska så kommer jag att vara hemma på jul (vilket jag inte skulle varit om behandlingen börjat igår). Så det är skönt, hoppas att jag inte blir sjuk eller något nu. Så alla som är sjukisar vänligen håll er minst fyra meter ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0