Livrädd med stil

Idag åkte jag, Jennifer & Felix till birsta för att shoppa lite. Det är nobelmiddag för min skola imorgon så jag skulle köpa en klänning till det, hittade en fin riktigt typiskt mig klänning på H&M och köpte också en handkräm från the body shop till mina äckligt torra händer. Hoppas verkligen att handkrämen är bra för jag orkar inte ha såhär torra händer längre (dessutom kostade den lilla plutten 60 spänn). 
 
Annat som har hänt: Åkte upp till Umeå igen för att påbörja mitt andra behandlingsblock i söndags, det gick felfritt och jag fick komma hem igen i fredagskväll och nu behöver jag inte åka upp dit något mer först den andra januari! Om allt går som planerat och jag inte blir sjuk såklart, och så kommer jag dessutom få vara hemma över både jul och nyår! Imorgon ska jag på sjukhuset och ta blodprover samt vinkristinesprutan så nu hoppas vi på bra provsvar så att jag inte behöver läggas in på sundsvall igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0