-

För exakt ett år sedan:
Hur gammal var du? - Femton
Vilken klass gick du i? - 9:3
Vad hade du för hårfärg? - Brun
Hur lång var du? - 169 kanske. Vet inte. Lika lång?
Vem var du kär i? - Var jag kär då? Adam kanske
Hade du någon pojk-/flickvän? - Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Sura
Vilka umgicks du med? - Jennifer, Felix
Hur såg du ut? - Likadan som nu, fast mitt hår var tio cm kortare på ena sidan för det hade gått av
Var allt bättre då? - Nej.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Nej.
Har du förändrats? - På insidan.

Nu:
Hur gammal är du? - Sexton
Vilken klass går du i? - ESFO11
Vad har du för hårfärg? - Brun
Hur lång är du? - 170
Vem är du kär i? - Ingen
Har du någon pojk-/flickvän? - Nej
Vad brukar du göra på fritiden? - Vara med Jennifer
Vilka umgås du med? - Jennifer, Felix, Richard, Elin.
Hur ser du ut? - Brunhårig, blågrå ögon, brunt slitet hår som aldrig gör som jag vill, blek som ett lik.

Har du:

Kysst någon? - Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Nej
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Litegrann
Blivit kallad Bögjävel? - Ja
Kallat någon Bögjävel? - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Adina HEHE
Kramade du senast? - Vet inte
Sov hos dig senast? - Felix och Elin tror jag
Vill du vara med just nu? - Jennifer
Ringde dig senast? - Henrik
Skickade ett sms till dig senast? - Jennifer
Skickade du ett sms till senast? - Anna Stohr

Vad:
Drack du senast? - Mjölk
Köpte du senast? - Mjukglass
Gjorde du igår? - Ingenting
Ska du göra i morgon? - Gå i skolan, och efter det ska jag på nordea för att låsa upp mitt kort
Vill du göra just nu? - Sova
Åt du senast? - Kinamat
Är närmast dig som är rosa? - En dvdfilm

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu? - Nej
Du har sårat någon så den har börjat gråta? - Ja
Någon har sårat dig så du har börjat gråta? - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år? - Nej

Dåliga tider
Jag har druckit den senaste veckan? - Nej
Jag kan inte svälja piller? - Jo
Jag har tagit mediciner mot depression? - Nej
Jag har anorexia och/eller bulimi? - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - Inte vad jag minns
Jag har vaknat gråtande? - Ja, för några dagar sedan faktiskt. Minns inte vad jag drömde men det var något skitfjantigt iallafall haha
Jag har somnat gråtande? - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0