Snodde av Amanda.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nä, det beror på till vad. Antingen kommer jag för tidigt eller för sent.


HAR DU BRA KONDITION:
HAHAHAHAHA nej. 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, less. 


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Tråkiga, neutrala färger.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, nästan aldrig.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
-


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Jag svarade inte, fniss.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Lite halvt. Roligt sällskap men själv var jag världens tråkigaste torrboll.
KAN DU LAGA MAT:

Kan kan jag väl men om det smakar bra är en annan sak


ÄR DU NYTTIG:
Nej. Det syns väl?

ÄR DU BLYG:
Nej, för det mesta inte. Beror helt på vem jag ska träffa/prata med, men jag hatar att prata inför klassen och sånt. 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Kvart över elva. Av någon dum anledning.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
CoD. Som om jag spelar något annat?

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
CALL OF DUTY BLACK OPPS!!!! !!!!!!!


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja

JAG SOVER:
Dåligt


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nae. Gatufesten men det gills väl inte


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Vet inte varför men jag är jävligt sugen på redbull så jag säger väl redbull!


HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja det har jag väl men jag använder dom aldrig

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

HÅKAN HELLSTRÖM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0