Dunkna är inte så illa

Bilder från Stockholm 9 - 11 September. Håkan Hellström. ♥ Hade inte systemkameran med mig, stor och klumpig. Och digitalkameran var inte no. 1 prioritering. Köpte en ny tygpåse som jag glömt ta kort på, det står H.H Håkan Hellström på den iallafall.

Var så jävla ful på den här bilden hahahaha. Mitt hår var fint iallafall
Träffade Ebba som köade, det var spännande.
Och Gällemalla, som jag inte får kalla henne, var med henne under dagen.
Såhär fantastiska blev bilderna så då fick det vara. Därnågonstans är Håkan iallafall.
Dagen efter åkte vi till Globen, det var inte roligt.
Så såg vi en skylt som mamma tyckte var så roligt att jag tvunget behövde ta kort på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0