Orkar inte ändra utseendet på texten yao

jag har insett att: livet förändras
jag har lärt mig:

jag lyssnar på: Håkan Hellström, fast i just detta nu ingenting.
jag pratar: sällan
jag tycker om: allt samtidigt som jag inte tycker om någonting
jag avskyr när folk: finns och gör allt som jag samtidigt tycker om och inte vet vad jag skulle göra utan
min bästa vän är: Jennifer
min första bästa vän heter: Fredrik, fast han och jag känner inte varandra idag så det kanske inte gills. Felix isåfall.
kärlek är: kärlek finns inte
bästa tiden i mitt liv var: När jag var liten
när jag borstar tänderna: borstar jag tänderna

när jag lagar mat: blir det oftast mikromat
jag är rädd för: människor
den bästa känslan är: att sitta någonstans med Jennifer och bara finnas till. 
jag är bäst på: ingenting
jag är sämst på: allt
om jag var ett djur skulle jag vara: en orangutang eftersom dom ser likadan ut som jag
jag kommer alltid att vara: tjej. 
i sommar: ska jag vara ute så mycket som det går
sist jag verkligen grät var:
jag kan inte: räkna matte
när jag vill tänka: vill jag vara för mig själv
min mobiltelefon är: ett kärt föremål
när jag vaknar på morgonen: försover jag mig
just nu tänker jag på: håkan hellström - gårdakvarnar och skit
bebisar är: djävulens skapelser. jag hatar bebisar

idag har jag: varit på filmkväll hos sara
imorgon kommer jag: sova

jag vill verkligen: inte gå i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0