Och hon märkte inget

Igår åkte min familj och Felix familj och bowlade, det var kul. Felix hamnade på high score listan. Åt på bowlingen (schnitzel <3) och sedan åkte jag till Sara och var på filmkväll med henne, Therese & Amanda, dom kämpade i en lång tid med att försöka få i datorn i tvn men det funkade inte så då skulle vi se på DVD men det funkade inte heller så det slutade med att vi fick sitta och titta på datorn. Det var roligt, vi såg Torkel i knipa och Det brinner!. Skrattade aslänge i början av Torkel i knipa för gubbarna var så fula hahaha. Åkte hem vid halv elva, träffade Jennifer och Richard. Vi gjorde en quiz och Richard svarade att Indinen låg i medelhavet, sedan kom Felix och då gjorde han quizen och jag underhöll mig genom att rita på godisar och bananer (som jag glömde fota). Händelserik kväll. Helvete vad mycket text jag skrev.

Bjur på denna alltså, hur jag ser ut på 90% av alla bilder på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0