Eftersom jag har så mycket annat att skriva om

Längd: 169 cm, typ
Hårfärg: Brunt och skittråkigt.
Ögonfärg: Blågrå.
Fräknar: Det är fräknar som är min solbränna.
Bästa kroppsdel: -
Sämsta kroppsdel: Allt som jag inte skrev ovan
Ärr: Ett på höften, några få på vänsterarmen, något tokigt på lillfingret och en fyra (enligt felix och jennifer) i pannan.
Tatueringar: Nej
Piercingar: I naveln. Och öronen men det gills inte tycker jag.
Sjukdom:
Brutna ben:
En gång bröt jag nyckelbenet men det är det enda jag brutit.
Tvångstanke: Jag måste gå på samma trappsteg med samma fot som personen jag är med gör, alltså om den går på steg två med vänsterfoten måste jag göra likadant. Om det är flera personer behöver jag gå på samma steg som någon av dom gör. Jag har också en tvångstanke att jag måste räkna alla steg i trappor jag går i, varje gång jag går i dom.
Rädsla: Mörker, prata inför människor.
Kroppsligt partytrick:
Bästa känsla:
Den man känner under en Håkan konsert
Bästa fysiska känsla: Pirr i magen från karuseller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0