Snor ett test av Elin.

jag har insett att min senaste kyss: inte betydde något speciellt
jag har insett att: livet förändras
jag har lärt mig: hantera systemkameror något bra
jag trodde aldrig att:
jag lyssnar på: fix you - coldplay
jag pratar: sällan
jag tycker om: jennifer
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är: jennifer
min första bästavän heter: fredrik, men vi känner inte varandra längre
kärleken kan: vara det värsta som finns
bästa tiden i mitt liv var: gatufesten 2011, tror jag. jag vet inte.
jag har misst: mycket saker i mitt liv.
om jag fick en sak i hela världen:
jag är: blyg
när jag borstar tänderna: använder jag tandkräm
när jag lagar mat: ..... lol jk, händer aldrig
jag tänder på: ryggmuskler
det sexigaste yrket är: sopgubbe
det är charmigt när:
jag är rädd för: att säga fel
den värsta känslan är: att älska någon som inte älskar en tillbaka
den bästa känslan är: den man får under en håkanspelning
jag är bäst på:
jag är sämst på: matte
om jag var ett djur skulle jag vara: en orangutang
jag kommer alltid att vara: en tjej
det finaste som finns är: jennifer, håkan hellström & kent.
i sommar: ska jag vara smal
sist jag grät var: nån dag sen
jag kan: äta
jag kan inte: laga mat
när jag vill tänka går jag: och lägger mig
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka
min mobiltelefon är: min bebis
när jag vaknar på morgonen: är jag rätt hjärndöd
innan jag går och lägger mej: kollar jag tumblr
just nu tänker jag på: texten till låten jag lyssnar på
bebisar är: hemska.
idag har jag: sovit
ikväll ska jag: göra något jag inte vet.
imorgon kommer jag: sova
jag vill verkligen: att det ska bli 26e december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0