If I was a flower growing wild and free

Igår myste jag, Felix och Jennifer och Richard (som kom senare) på barista efter skolan. Det var kalas. Jag åt pannkakor med drottningssylt (SMAKAR HIMMELSKT!!!!!!!!!!) och drack en vaniljfrappista, det var inte helt fel. När jag kom hem hade jag fått något ersättningskort eftersom CSNkorten är försenade så nu har jag studentrabatter lite här och var! Sen slingade jag Jennifers hår, och det var jättetråkigt men vad gör man inte. Sen fjantade vi oss och jag och Felix spelade poker. Intressant! Roligt iallafall, sen blev jag jättetrött och somnade vid kanske halv två.


Felix som är den mest kamerakåta människan jag vet.



"Var snäll och ät inte muggen... även om den är gjord av 100% majs."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0