Fyller bloggen med dessa tester känner jag

1. ditt fullständiga namn? - Malin Elisabeth Pettersson
2. korrekt ålder? - 16
3. längd? - Runt 170
4. vikt? - för mycket
5. smeknamn? - malla, mala, mallis (.........................)
6. vart bor du? - alnö
7. vad gör du på fritiden? - ingenting intressant. sitter vid datorn eller är med kompisar
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - nu kommer det låta som att jag härmar jennifer men det är inte så, men jag ser alltid sur ut.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - hakan
10. vad är du mest nöjd med? - ögonfärgen
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - att jag är negativ, tråkig, sur och allt dåligt
12. vad vill du jobba som äldre? - jag tänker bli hollywoodfru
13. hårfärg? - brun med fyra meter utväxt
14. ögonfärg? - blågrå, ibland ser dom lite grön ut
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? -
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - nej
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - jag bryr mig ganska mycket fast ändå inte. betydligt mindre än förut. Förut kunde jag inte lämna huset utan att fixa håret och ta på mig mascara. nu blåser jag inte ens håret på morgonen. ögonbrynen fyller jag alltid i men mascara struntar jag i ibland
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - ögonbrynen. enda gången jag kan strunta i dom är om jag ska på friskis. det ser så dumt ut med ljusa ögonbryn till mörkt hår annars, för mina ögonbryn syns knappt
19. någon vana? - nä vet inte
20. lyckotal? - vet inte, 12 kanske


21. vad heter din(a) bästa vän(nner)? - jennifer, felix, richard, mamma
22. hur många nära vänner har du? - dom ovan, fast mamma räknas ju inte på samma sätt
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nej svarar samma som jennifer. fast folk känner nog mer igen mig som jennifers döva kompis än som malin pettersson
24. vet många personer vem du är? - ja det tror jag
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - gud nej, jag går på ett av sundsvalls största (det största?) gymnasium, det finns nog ingen som alla vet vem den personen är
26. när var du senast med någon kompis? - i söndags, om det inte gills på skolan i typ två minuter igår
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej då kallar jag dom inte för mina kompisar
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - haha oj.. mina kompisar sover alltid här. men jennifer antagligen
29. vem sov senast hos dig? - var längesedan någon sov här. men det är ju antagligen jennifer eller så jennifer, richard och felix


30. vill du ha ett förhållande? - jag vet inte. känner mig ensam rätt ofta men jag vet inte om jag är en förhållandemänniska
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. är du kär? - nej
33. tycker någon om dig mer än som vän? - nej det tror jag inte
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - vet inte. om jag hittar någon jag blir kär i kanske
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - sex (all night long)
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - jag har ingen
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - förmodligen, det går ju ett par stycken där. 
39. Gillar du någon på din skola? - nej


74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld 13-
75. vänskap eller förhållande? - om jag måste välja så väljer jag vänskap
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - något mellan. har ju hellre en ful med fin personlighet men jag vill ju ändå vara attraherad av den jag är tillsammans med
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - vet inte.

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - ja
81. isåfall vem då? - vet inte, någon som har allt jag inte har
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - knulla
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - "absolut inget jag vill, men om jag måste så"
85. kunna sova ute på vintern? - nä
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, USA eller frankrike
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej 


88. anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. vad klär du dig i oftast? - tråkiga kläder
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - nej
91. klär du dig dyrt? - nej
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - fashioncore!!!!


senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - nej
94. haft sex? - nej
95. fått en kram av en helt okänd? - nej
96. ringt någon? - ja
97. blivit uppringd? - ja
98. funnit kärleken? - nej
99. kollat på google? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0