Ett test jag snodde av Amanda.

Visste du..
att jag vill ha - en mindre kropp
att min senaste kyss -
att jag lyssnar mest på - Håkan Hellström
att jag pratar - nästan bara med personer jag känt länge
att kärlek är - smärtsamt
att jag gillar att - ÄTA!!!!!!! och fjanta mig med mina kompisar
att jag är hemligt förälskad i - Per Morberg <3<3<3 fast förälskad är väl inte riktigt rätt ord. Och jag hatar honom ungefär lika mycket som jag älskar honom. Och Christer Sjögren.
att sist jag grät var -
att min mobiltelefon är - mitt liv
att när jag vaknar på morgonen - undrar jag varför jag lever
att innan jag går och lägger mig - gör jag ingenting speciellt
att idag har jag - lagat mat, dammsugit, plockat undan lite grejer efter mig, städat på mitt rum, tagit lite bilder till en fotouppgift och suttit vid datorn
att jag just nu tänker på - Låttexten till låten jag lyssnar på
att i kväll ska jag - Vet inte. Ligga i soffan
att i morgon kommer jag - Göra klart det sista på min fotouppgift och sedan ska jag åka till Amanda

Jag:
Är singel?- ja
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja
Har du:
Jobb? nej men jag försöker hitta ett
För många vänner? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej, men jag har gillat folk utan att säga det till dom
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? Los Angeles!!
Har du för kläder på dig? Trosor, mjukisshorts och INSANE tröjan
Gjorde du igår? var i skolan, höll Jennifer i handen när hon piercade sig haha
Ska du göra i sommar? vet inte. hoppas på att åka till paris men det lär ju inte hända
Åt du senast? bacon
Har du för mobil? HTC wildfire
Vad köpte du senast? mat på donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0