Ät fett och socker tills du spyr

Det här är så hemskt så jag tillochmed måste blogga om det (och jag bloggar ju inte allt för ofta om saker som rör mitt liv så länge det inte är i bildform). Imorgon måste jag vara uppe kvart över fem. Jag skojar inte, KVART ÖVER FEM. Måste till skolan en halvtimme tidigare bara för att jag var lat och inte kunde stanna lite längre på skolan och redigera/skriva ut/sätta upp bilderna till min fotouppgift. Imorgon kommer också niorna till skolan och ska kika, ska alltså skrämma dom med mitt zombieface. Kanske bjur på mitt zombieface om jag känner fört. Kanske borde ta med mig sju termosar med kaffe. Nu ska jag lägga mig, kommer slockna direkt (not. kommer slockna vid halv ett kanske)

Låter världens finaste Håkan stå för bilden i detta inlägg. Har inte lyssnat på Håkan på flera dagar, tror jag tänker somna till hans musik ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0