28 - en bild på dig från förra året och nu, har du förändrats?

27: Jag gör 30dagarsutmaningen för att jag har lite att blogga om och för att jag vill, men det var så onödigt att skapa ett helt inlägg bara för den meningen så jag skriver det här istället och hoppar till 28.

Jag hittar inga bilder på mig själv från November förra året, men den här är från Oktober och jag såg väl exakt likadan ut i November också.


Och här är jag nu. Hade hellre sett ut som förra året faktiskt. Det här är en av dom två enda egobilderna jag har på mig själv från den här månaden, är inte ens säker på om det var November eller början av Oktober. Men jag har förändrats, jag har blivit tjockare, mitt hår har blivit ostyrligare och jag använder inte löshår längre.


Kommentarer
Postat av: madelene

Du är fin precis som du är Malin.

Och i alla lägen är det ändå insidan som räknas, kom ihåg det!

2011-11-21 @ 23:35:19
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0