22 - vad gör dig annorlunda än alla andra

Jag vet inte riktigt, förutom att jag hör dåligt och har hörapparat så tycker jag inte att det är något speciellt. Jag har en väldigt väldigt udda humor, jag ändrar åsikter hela tiden, jag är väldigt lättpåverkad av samhället och jag är sjukt lättprovocerad. Men jag tror inte att något av det, förutom att jag hör dåligt, gör mig speciellt annorlunda eftersom att det är sjukt många fler människor än jag som är så. Förresten, jag tycker att jag klär mig fult. Det kanske gör mig lite annorlunda, för andra klär sig väl som dom tycker är snyggt men jag får aldrig till något och inget passar på mig så jag tar bara på mig det som finns i garderoben.

PARTY HARD!! Från Kroatien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0