10 - låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller uttråkad

Tänker inte ens försöka göra nian, blir bara ledsen då.

Jag lyssnar inte på speciella låtar vid speciella tillfällen, jag lyssnar på den låt jag känner för att lyssna på just då. Jag kan alltså lyssna på en superpepp låt (sluta skratta Jennifer) trots att jag är jätteledsen. Så istället listar jag dom fem låtar jag lyssnar mest på just nu. (spotifylänkar)
  1. Ramlar - Håkan Hellström
  2. Found a way - Drake Bell (hehe)
  3. Min värld - Kent
  4. There is a light that never goes out - The Smiths
  5. Tears to shed - Tim Burtons Corpse Bride
Ni kan kolla min novemberlista på spotify också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0