01 - en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Eftersom att jag inte är en speciellt intressant person så kan jag inte garantera att det här är intressant fakta.

01 • Jag hatar nästan alla samtidigt som jag verkligen älskar varenda liten själ.
02 • Jag hittar fel i nästan allt.
03 • Jag har väldigt svårt att få tummen ur röven och faktiskt göra någonting.
04 • Jag gillar att klaga samtidigt som jag hatar mig själv för att jag gör det så mycket.
05 • Sarkasm är ett språk jag kan flytande.
06 • Jag tycker om att äta, väldigt mycket.
07 • Jag älskar indie och bohemisk stil, även fast det inte märks på mig.
08 • Egentligen älskar jag verkligen kläder, men jag klär mig själv nästan bara basplagg.
09 • I really fucking love tumblr.
10 • Om jag sett en film jag gillar sjukt mycket kan jag se den minst 15 gånger på en vecka.
11 • Jag lessnar på saker sjukt otroligt jävla fort, det är därför mitt hår aldrig blir längre eftersom jag byter hårfärg hela tiden.
12 • I Januari ska jag färga håret antingen rött eller blont.
13 • Jag gillar egentligen inte facebook, stör mig på 90% av det som skrivs där. Men jag känner ett enormt behov av att logga in eftersom jag vill se vad som händer.
14 • Jag är hemskt blyg och det mår jag jättedåligt över.
15 • Jag älskar att prata om mig själv.

Het bild, tänkte att jag skulle ta den nyaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0