On the edge of glory

När jag läser fina texter undrar jag ofta om personen som skrivit det verkligen anstränger sig eller om dom bara skriver det dom tänker. Om dom bara skriver det dom tänker så är jag avundsjuk, jag vill också ha bra & fina tankar. Mina tankar är bara sjuka och inte heller kan jag få dom låta fint ens när jag försöker.

Just nu tittar jag på gränsbevakarna australien, efter det ska jag titta på Per Morberg och se om han lärt sig tvätta händerna än. Det ska bli spännande, jag känner mig lite vuxnare när jag tittar på såna program. (Fast jag tittar ju för att det är bra. Hur nu någonting med Per Morberg kan vara bra) När jag orkar ska jag ändra storleken på bilderna i min header så dom inte är för stora. Nu ska jag sluta prata om mig själv och Per Morberg.

Lady Gaga - The edge of glory
ps. per morberg är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0