Jag är tråkig

Det står still i mitt huvud. Jag tänker och tänker och tänker men kommer bara på små meningar men aldrig hela inlägg. Det är därför jag bloggar så lite. Såhär ser mitt liv ut just nu iallafall:
Jag sitter vid datorn, filosoferar, går i skolan och låtsas som att jag lever ett meningsfullt liv. Jag pmsar på folk och stör mig mer än vad jag påpekar, jag tänker att jag måste skriva om det här! men när jag kommer hem har jag glömt det. Jag har nått målen för godkänt i alla skolämnen förutom hemkunskap, och om jag har otur så klarade jag inte tyskaprovet men det får jag nog veta imorgon. Den 14 går jag ur skolan och jag har nog aldrig längtat efter sommarlov så mycket som jag gör just nu.


Kommentarer
Postat av: Elin

jodu, FY FAN VA SKÖNT DE SKA BLI MED LOV! och bara slippa all stress och all skit! bara komma bort till värme och sovmorgon! :D

2011-05-29 @ 22:47:19
URL: http://sweetaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0