Jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen

Tror inte jag kommer orka gå till skolan många fler dagar, vilken jävla tur att vi har helg torsdag - måndag den här helgen. På onsdag måste jag springa tre varv, jag vet inte hur långt det är men det är långt nog för att jag önskar att jag vore död. Eftersom att jag egentligen inte har någonting att skriva men känner att jag vill (fast samtidigt vill jag inte eftersom jag vet att det kommer bli misslyckat) så ska jag lägga ut skitroliga saker som jag måste göra den här veckan (...)

Måndag: Biologidebatt som jag inte var ett dugg aktiv i.
Tisdag: Omprov i hemkunskap och komplettering på tyskan. Ta hem min bilduppgift och rita ett hus.
Onsdag: Skriva en bokrecencion. Göra tre grenar i friidrott på gympan på morgonen. Springa tre varv på es.

Trodde det var mer men det var det visst inte. På onsdag ska jag pierca naveln iallafall, det är något posetivt. Fast som alla andra gånger jag ska ha piercat mig så lär det ju som vanligt inte bli av eftersom att han som ska pierca mig aldrig är där. Tror inte det är meningen att jag ska ha en navelpiercing iallafall. Nu blev det här inlägget ganska så mycket längre än vad jag tänkt mig så jag slutar väl med en punkt nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

- såg en tjej som hade ett tunt svart linne under och det såg snyggt ut! Du kan ju prova det om du inte är bekväm med att visa magen :)

2011-05-31 @ 00:07:51
URL: http://youlittlemonster.blogspot.com
Postat av: jennifer westling

tre varv är 1,9km, du dör inte..

2011-05-31 @ 01:09:06
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0