Innerst inne är jag en schlagertönt.

Här är mina favoriter av dom låtar jag hört till eurovision:
Lipstick - Jedward (Irland)
Que me quiten lo bailao - Lucía Peréz (Spanien)
Da da dam - Paradise Oskar (Finland)
Taken by a stranger - Lena (Tyskland)

Igår (förrgår men fick inte blogga) var jag och partade hos Sanna, det var roligt trots att jag var tråkig. Jag agerade DJ ett tag (DJ = sitta och pilla på en iPhone på spotify) fram tills jag satte på till the world ends - Britney Spears, då var min tid som DJ över. När vi skulle gå vid ett hade någon kastat oliver eller något snusk på huset, så då fick vi torka upp det. Jag är imponerad över hur lågt folk kan sjunka. Jag halkade i trappen (skitbrant) och gjorde illa foten, och eftersom jag hade klackskor blev jag tvungen att gå utan skor hem. Av någon anledning får jag det att låta tråkigt, men jag hade faktiskt riktigt kul.

Lydia & Jennifer är suddiga och fina. Min telefon hade lite batteri och då stängs blixten av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0