DAG 4 - 10 saker jag vill säga till en person

Jag kunde inte komma bara en person att säga saker till, så det blev en för varje punkt istället.
  1. Till Jennifer vill jag be om ursäkt för att jag inte finns när jag behövs.
  2. Till en tjej längre ner i sverige vill jag säga hur mycket jag hatar henne.
  3. Till Frida vill jag berätta att hon har den snyggaste stil på jorden.
  4. Till alla som håller på så, så vill jag berätta att det finns en skillnad mellan att vara wannabe och inspereras - även om den kanske är hårfin.
  5. Till alla TH fans jag raderat från min facebook vill jag säga att det är för att ni är skitjobbiga då ni laddar upp 672489 bilder och texter om TH om dagen.
  6. När jag ändå är igång så vill jag säga att det är töntigt att heta en kändis efternamn på facebook
  7. Nu vill jag säga att det här var den värsta lista jag någonsin gjort och jag kommer inte på något mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0