DAG 1 - Tio saker om dig själv

  • Jag är extremt blyg.
  • Om jag inte hör vad någon säger frågar jag oftast bara tre gånger vad dom sa.
  • Om jag köpt någonting och ska visa det för någon eller posta det på ett forum berättar jag väldigt sällan vart jag köpt det för att jag vill verka lite mer intressant.
  • Ofta funderar jag på om jag ska radera min blogg, men sen kommer jag fram till att jag skulle nog inte klara mig utan en.
  • Jag hatar och stör mig på allt.
  • Jag tycker att personer som jämt konstaterar hur farligt och dåligt det är med rökning och alkohol är riktiga mesar som bara kräver uppmärksamhet. Inte så att jag tycker det är mesigt att avstå från sånt, men att klaga framför människor som valt att hålla på med det är extremt onödigt.
  • Jag hatar människor som ljuger och skryter mer än något annat på jorden (och jag hatar väldigt mycket)
  • Det absolut absolut absolut värsta jag vet är folk som inte svarar på sms.
  • Öl och Bacardi Breezer Watermelon är bra grejer enligt mig.
  • Jag tappar intresset för saker väldigt fort, vilket gjorde gymnasievalet jävligt svårt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0