50 saker om mig.

1. Är sjukt negativ
2. Väldigt lat
3. Svårt för att prata med andra människor
4. Filosoferar lite för mycket
5. Tycker inte om choklad
6. Har svårt att stava till cykel
7. Går att lita på
8. Pratar gärna om mig själv
9. Är inte så sur som jag ser ut att vara
10. Tycker att jag själv är rätt rolig att vara med
11. Önskar att jag var en annan person
12. Älskar Håkan Hellström 
13. Beundrar ingen så mycket som jag beundrar min mamma
14. Skrattar och ler väldigt mycket (fast det märker inte allmänheten)
15. Litar inte på människor
16. Är verkligen en sån som blir som dom jag umgås med
17. Skulle dock aldrig kunna ändra på mig för att någon annan vill det
18. Kan sova ungefär hur länge som hellst
19. Hatar folk som inte kan stava
20. Hatar förkortningar ännumer
21. Ska börja gymnasiet till hösten om jag kommer in
22. Gick ut med två VG och resten G vilket motsvarar 170 poäng
23. Är väldigt avundsjuk
24. Är väldigt blyg
25. Har ingen mormor
26. Ska bila igenom europa i augusti
27. Och i december ska jag till Los Angeles
28. Kan prata tyska
29. Säger jag nej så är det nej (förutom när jag säger det till Jennifer)
30. Riskerade IG i sex ämnen dom sista veckorna den här terminen
31. Kämpar verkligen med den här listan
32. Är en väldigt ointressant person
33. Har inga speciella intressen
34. Enligt mig själv har jag världens bästa humor
35. 2009 hade jag pinsamt dålig musiksmak
36. Klockan sju ska jag och Jennifer åka och äta frukost på donken bara för att vi kan
37. Älskar att ha nostalgistunder för mig själv och med andra
38. Skäms väldigt mycket för vem jag var 2009
39. Vill jag göra något så ska det göras NU annars får det vara
40. Blir sur när jag inte får som jag vill
41. Klarade moppeprovet på andra försöket
42. Jag hatar fisk
43. Bloggar bara när jag inte har bättre för mig
44. Eftersom jag tycker om att prata om mig själv så mycket är listor bland det bästa som finns
45. Skriver listor om allt, oavsett vad det gäller
46. Mina favoritfilmer är a walk to remember, 8 mile och i rymden finns inga känslor
47. Har lite tics i ögonen
48. Gillar inte cola speciellt mycket 
49. Spelar ganska så jättemycket cod
50. För att vända tillbaka dygnet dygnar jag eftersom jag inte vaknar av klockor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0