Nya grejer!

Insåg nyss att jag fortfarande glömt ta kort på det jag köpte i Stockholm, vad duktig jag är! Det är iallafall ingenting speciellt så ni missar inget. Idag åkte jag och mamma till birsta och köpte lite grejer! Lite trosor och strumpor och det som kommer på bilderna. Och ja jag är lika duktig som alltid på att ta bilder på grejer, vet seriöst inte hur man gör. (Och jag som ska börja en fotolinje.................................)

Dösöta skor från Din Sko.
Ballerinaskor med spetsig tå från H&M
Bandeusak från Gina Tricot

Småsaker. Duschkräm, torrschampoo, deo & hårnålar.

Lyckades förövrigt bita mig i tungan så hårt inne på Gina så jag började blöda. Ville skrika och grina för det gjorde så satans jävla ont, men det kunde jag ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0