Undrar vad som händer i vår del av stan?

Imorgon åker jag till Stockholm! Stannar bara tills på söndag eftersom jag, Jennifer & Felix ska bege oss runt i Europa om några veckor men jag grinar inte för det. Tänkte skriva hur glad jag är över att äntligen få åka ner till Stockholm (har inte varit där sen förra sommarn) men insåg att det skulle bli samma mening fjorton gånger om.

Sedan gatufesten har jag gjort ingenting och ännu mer ingenting. Spelat cod, varit med Jennifer, Felix, Richard & Jencka och inte duschat. Eller jo duschat gjorde jag igår, fniss. Ähhhhhhhh tänkte skriva ett bra inlägg men det gick ju som det gick. ASERBAAJAJAJAJAJ. Hejdå.
Fina bilder. Garv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0