Gatufesten #3

JAG HAR SETT HÅKAN!!!!!!!!!!!!!!!! Stod längst fram efter tre timmars köande men trycket, värmen, skriket och allt blev för mycket så jag började må illa och bli dåsig så då blev jag bortdragen av en vakt och fick sitta med ambulanspersonal och dricka vatten. (missade nu kan du få mig så lätt under den tiden, min favoritlåt. hate life) Förutom det, så var det nog den bästa kvällen i mitt liv. Klämde fram några tårar när jag missade nu kan du få mig så lätt och när det var slut. Gick på madhouse den sista halvtimmen och hoppades på att min Håkanpåse inte skulle bli blöt. Jag älskar Håkan Hellström.


Kommentarer
Postat av: anna

faaaaaaaaktiskt så stog dom och sålde håkan-grejer hela dagen i tältet vid statyn på torget :3

2011-07-18 @ 20:28:23
URL: http://lostiinadaydream.blogg.se/
Postat av: anni

Snyggt!

2011-07-22 @ 14:05:13
URL: http://annie-mari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0