Så full av känslor och ord men när det gäller går det inte att skriva ner.

Har gjort en ny spotifylista iallafall.. (Typ oj vad intressant! Jag ser era carefaces genom skärmen hihi) Är inte en sån människa som bryr mig om vad som är nytt eller inte, det jag gillar gillar jag helt enkelt - även om det inte är släppt igår. Här har ni lite låtar jag gillar iallafall. Det är spotifylänkar, men ni kan ju söka på youtube om ni inte har spotify.

Love the way you lie - Rihanna ft. Eminem
PS. I'm still not over you - Rihanna
Every rose has its thorn - Miley Cyrus
Trying to recall - Marie Lindberg
Paparazzi - Lady Gaga
Stockholm i mitt hjärta - Petter
Impossible - Shontelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0