Mitt 2011

Ett test jag snodde av Amanda. Istället för att sammanfatta månad för månad.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja rätt mycket tror jag. Åkte på campingresa i husbil till Kroatien & Italien, har aldrig varit i något av dom länderna och inte heller bott i en husbil. Jag besökte länder jag aldrig varit i förrut. Jag gick tredagars på gatufesten och såg både Håkan Hellström (♥) och Veronica Maggio live, två av mina tre favoriter. Jag såg min favoritartist två gånger under samma år. Jag stod längst fram under en spelning med Håkan Hellström. Jag såg en konsert på Gröna Lund. Jag började gymnasiet. Jag köpte alkohol från en affär. Jag träffade massor av nya människor.. Ja en hel del mer också antar jag, och mer kommer det även fast det är få dagar kvar av 2011.







Har du några nyårslöften?
Ja jag skulle lära mig skriva med vänster hand, det lärde jag mig aldrig. Jag skulle börja träna, och det gjorde jag ju faktiskt också även fast det tog ett halvår innan jag började och jag tränade betydligt mindre när jag ställde undan moppen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Slovenien (?), Kroatien, Italien, Österrike. 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 September. Håkan Hellström på Gröna Lund. Fick dock inga bra bilder alls på Håkan då eftersom det var så jävla fullt med folk där och jag fick en jättedålig plats, men allt var så fint och bra ändå.



Vad var din största framgång 2011?
Jag vet inte.

Största misstaget?
Det vet jag precis vad det var, men jag kan inte skriva ut det eftersom det involverar en massa personer som jag för det första inte vill skriva ut och jag tror inte dom vill höra det heller.

Bästa köpet?
HÅKAN HELLSTRÖM TYGKASSARNA!!!!!!!! typ. Kommer inte på något annat nu iallafall.



Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Håkan Hellström, Kent, Jennifer, mamma, Felix, Richard.. Mycket och många har gjort mig glad iår.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Pärlor - Kent

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte. Lika som förra året antar jag. Jag är glad på våren och ledsen på hösten.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat...... (haha cpfulbild men ni fattar nog vad jag vill få fram.

Favoritprogram på TV
Big Brother, Svenska Hollywoodfruar

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Minns inte

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Varierad.


Den bästa nya personen du träffade?
Jag har träffat otroligt många bra människor iår. Amanda, Therese, Sara, Erica, Hampus, MadeleneCarolina bla. Jag känner dom inte så hemskt väl men jag tycker om dom nå jävulskt iallafall.

Kommentarer
Postat av: madelene

å gulledej! tycker om dig också :)

2011-12-27 @ 02:12:45
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0