Imagine all the people, living for today

I lördags var det pysseldag hos familjen H, det är något vi gör vaje år och jag älskar det. Så sjukt rolig dag. Har nästan hela lördagen i bilder faktiskt, och Jennifer ville att jag skulle lägga upp dom (och amanda vill att jag ska blogga oftare hehe) så here we go!

Det började med att vi gick upp till familjen Herkules där vi blev bjudna på gröt, pepparkakor, mackor och latte.
Sen tog vi (mest Jennifer som snodde min kamera) massa fula kort på alla.
Sen började vi pyssla i massor med timmar.
Sedan blev det paus mellan pysslet och då var det dags för saffrankaka och julmustprovning.
Vi åt pengar och godis.
Sedan pysslade vi lite till
Sen fick vi damp, fjantade och lite och gick hem till mig.
Vi lekte med tomtebloss.
Sen började vi fjanta oss igen
^ roligaste bilden på hela kvällen typ
Sen spelade vi kort. Som ungefär alla andra lördagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0