GOD JUL

Har fått lite grejer, mycket pengar och haft en allmänt trevlig dag trots en massa tårar och besvikelse. Fick nämligen ett kamerastativ men det var typ trasigt? (grinade ej pga. det obs) Men aja what to do, vi ska byta det antingen imorgon eller när vi kommer hem.

Först gick vi hem till Jennifer, hon fick lite paket av mig och eftersom hon glömt slå in vårat så skickade hon ut oss på skattjakt istället haha. När vi tillslut hittade det var det 55 dollar i det iallafall som vi ska få dela på! (400 svenska kronor)

Sen gick vi hem till mig, såg på Kalle Anka och åt julbord. Felix familj skulle inte äta nå julbord iår så han åt hos oss. Och eftersom Felix är den mest kamerakåta människan jag vet har jag väl typ bara bilder på honom. Felix agerade tomte också.

Och så klapparna då. Vissa grejer är inte med, som spotify, rakblad till min venus embrace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0