Can't escape, I love you 'till the end.

Hade världens pissdag fram tills efter lunchen. Erika visade mig en video som jag höll på att skratta sönder av och den fick mig på bra humör resten av skoldagen, skrattar fortfarande haha. Slutade tidigare från engelskan och hade inte sista fototimmen så jag slutade klockan ett, och igår slutade jag tjugo över ett och imorgon slutar jag tjugo över ett. Får sen lov på torsdag. Rätt okej faktiskt. Åkte till birsta med mamma vid halv tre (u mad, Felix?) och det här är grejer som vi kom hem med! Plus lite småsaker som schampoo, balsam, hårinpackning, deo, hårfärg och så.

Gina Tricot
Cubus
Indiska
H&M, det är en kavaj men den såg ut som bajs på alla bilder förutom den här
Indiska
Skopunkten
H&M, stor oversize transparent tröja med vitt över axlarna. Såg också ut som bajs på alla bilder.
Veromoda
Skopunkten
H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0