Vivianne Westerbring. 18 april 1964 - 12 augusti 2010.

Tidsinställt inlägg eftersom jag inte vet om jag har möjlighet att sitta vid datorn den 12 augusti, och det här inlägget är viktigt. Det måste finnas.

Idag var det ett år sedan du lämnade jorden. Du finns inte längre. Det är fortfarande svårt att förstå, det finns fortfarande nätter när jag ligger vaken och gråter och saknar dig. Det är som om du aldrig existerat, samtidigt går man och väntar på att du ska höra av dig och säga vart du är och att du mår bra. Det är fortfarande svårt att acceptera att du inte finns, att vi aldrig kommer se dig igen. Du är saknad.

Bilder i olika storlekar eftersom jag och Jennifer inte använde samma storlek då som nu. Dom två understa bilderna är stulen av Jennifer. Jag har inga bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0