DAG 28 - 3 nya sanningar om dig.

Hoppade över 27.

  • Jag låtsas att jag är lite bättre och lite snällare än vad jag egenligen är, tillslut kanske det fastnar och jag är så snäll på riktigt. Hehe.
  • Jag tycker det är finare att skriva en text på svenska än på något annat språk, det känns så mycket mer personligt. Tex. Jag älskar dig låter tusen gånger finare än I love you.
  • Jag har ganska svårt att inse att folk inte tycker som jag. Jag låter folk ha sina egna åsikter och så, men om jag tycker någon tycker något som jag inte tycker så förstår jag inte varför i helvete personen tycker så och oftast vill jag få personen att tycka så. Fast jag säger oftast inget om personen, enligt mig, tycker fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0