SERIÖST TEST!!

Blogg.se's mest pinsamma tjejtest,
vågar du inte svara så är du fegis!


*Ditt utseende:
Hårfärg? - rosa
Längd? - 129 cm
Skostorlek? - 36
Ålder? - 15

*Kärlek:
Har du kille just nu? - jennifer är min boyfriend
Gillar du någon? - ja
Vem? - jennifer
Vem kysste du senast? och när? jennifer <33
Tillåter du din kille röra vid dig? - nej jag är rädd för killbaciller
Överallt? - nej sa jag ju
Har du haft sex? - ja
Hur många har du haft sex med? 7000

*Smak & stil:
Vad har du på dig? - ingenting ;)
Hur ser dina trosor ut? - mormorstrosor med blommor och bin
Har du någon BH? - ja
Hur ser den ut just nu? - orange

Hur beskriver du en fjortis? jennifer är en fjortis
Hur beskriver du en pluggis? - jennifer är en pluggis också
Har du bytt stil någon gång? - hahaha nej jag har varit emo hela livet
Vem är din förebild? - jesus

*Bad days:
Har du varit full? - neej sånt får man ju inte göra när man är femton??
Har du haft sex på fyllan? - aa
Har du rökt? - neej jag får inte göra sånt för mamma...
Har du snusat? - ^
Har du gjort något olagligt? - nej fan ?
Har du slagit någon ner till marken? - a

*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - killar!!!!!
Tror du på gud? - ja
Har du en bästis? - nej
Är du vegetarian? - ja
Är du olydig? - nej det får man ju inte vara!
Har du vart med om ett stort gräl? - nej

*Antingen elr:
mjölk / saft? - kaffe
ibumetin / alvedon? - ingneting
katt / hund? - hamster
cykla / gå? - åka bil
öl / vin? - vin
TokioHotel / Takida - justin bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0