Säg mig, varför är jag en sån dålig bloggerska?

Jag funderar faktist ganska ofta på att börja blogga 'riktigt' igen. Alltså kanske inte typ säga allting vad jag nu gör om dagarna för jag gör nästan ingenting, men mer lägga upp bilder och berätta om allt och ingenting. Mer kläder och sånt kanske? Men sen så kommer jag och tänka på att jag måste ladda upp semesterbilder för att bli iallafall något duktig, och den andra tanken som slår mig är att tänk om jag skulle bli stor? Jag vill inte bli stor bloggerska, jag vill ha ett privatliv och kunna gå som vanligt på stan.

Jag har inte visat er att jag blev brunett i stockholm, jag har inte laddat upp några bilder från stockholm, jag har inte nämnt att jag numer är rödhårig och jag har inte heller bloggat mer än 5 inlägg sedan jag åkte till stockholm. Uschfyfan vad hemsk jag är, jag kan dock inte lova någon bättring. Hehe..

 

Dock måste jag stänga av datorn nu, så jag laddar upp en bild på min hårfärg bara! Mycket text och ingen bild är aldrig kul att läsa! Imorgon ska jag försöka fixa bild på mitt bruna & orangea hår. Hehe, ska också försöka ladda upp fler semester & sthlm bilder! Vi får se hur mycket tid jag har.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0