Hårhistorik

Herrejesus. Vad dålig jag är gällande bloggen alltså. Har suttit vid datorn varje dag flera timmar, ändå gör jag inget åt det jag sagt. Kan bero på att jag inte suttit vid just denna dator där jag har alla bilder, men ändå!
Här har ni iallafall ett collage om hur det gick när jag färgade håret rödbrunt.


(klicka för större format x) )

kan också berätta för er att jag har allvarliga problem med att stava till redhead. Skriver alltid readhead först, men så kommer jag på att Heidi sa att så stavas det inte alls! Så då ändrar jag. Haha, smart tjej : D

Och här har ni en bild från min brownie tid, funderar väldigt mycket på att bli brunhårig igen. Trivs inte i färgen jag har nu. Inte alls. Den passar väl helt okej, men nej. Jag tyckte brun var finare och jag är så fruktansvärt less på att vara blond! Vet ni vad turken som jobbade där sa när jag sa att jag ville färga det brunt? "Är du trött på att vara blondin?" med världens besviknaste min. Varför var jag inte förvånad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0