kort inlägg

hallå där bloggen!
tokio hotel var underbara trots att det var lite folk, så aftonbladet kan ta sig någonstans! (fast iofs har dom ju typ gett högst 3 band mer än 2 plus så länge dom funnits? haha.)
jag har shoppat, väldigt lite dock. eller ja, en hel del accecoarer.
jag har också blivit brunhårig. hehe fint faktist (: (nu kommer väl alla tro att jag härmar kissie och paow? men om man säger såhär: jag funderade på att bli brunett långt innan kissie blev det och att paow blivit brunhårig visste jag inte först några minuter sedan)

bilder kommer imorgon eftersom att jag fortfarande är i sthlm!
(och jag dör hellre än att lägger in alla semesterbilder fan -.-)
nu ska jag sova! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0