Grancanaria - sista bilderna [collage]

Gud, minns ingenting från resan nu nästan. Här har ni dom sista bilderna iallfall, äntligen har jag det jobbet klart!

Saknar det jättemycket, även fast hotellet var pretty damn lame och Håkan åkte hem typ fyra dagar före mig. (hehe, då hade jag ju inget att kolla på längre) Dessutom var ju vädret inte skitbra heller men varmt var det iallafall!
Träffade Sanna på kashba (där förövrigt min pojkvän finns, hehe ni ser han och mig på en bild. hahaha) , åt på burgerking (ja ni ser ju vad jag tycker om deras hamburgare), gick till maspalomas på tivoli, badade, åt, solade, var med på minidisco (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) .. Ähfan orkar inte skriva allting, hahaha. Tryck upp collagen istället :>

  


haha bjuppar på armen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0