mopedjefel

Min moppe är då ingen lyckomoppe. Seriusly! Jag har haft moppekortet sedan i Torsdags, och ja i torsdags gick det bra för mig att köra men då körde Jennifer ner den i diket.
Alltså.. Okej, min mopeds historik:

-I maj körde Felix ner den i ett dike
-I torsdags körde Jennifer ner den i ett dike.
-I fredags körde jag och Jennifer omkull på grus, vilket resulterade för min del sträckning i axeln, blåmärken på benen och sår på händerna, och Jennifer fick skrubbsår på benen. Och för moppens del gick en lampa på instrumentbrädan sönder , samt massa repor.
-Idag när jag parkerade den höll den på att tippa, och eftersom jag har ont i axeln kunde jag inte hålla upp den utan den slog i marken och en spegel blev lös. Har dock fixat spegeln nu. Och varför jag inte tog tag i den med andra armen? Jo för jag höll i hjälmen med den.

Mopedjävel . Jag älskar den iallafall, hehe. Är bra på att köra men däremot är jag en olycksfågel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0