Espadrillos

Sånahär skor är jag väldigt sugen på att köpa nu! Undrar om lilla mamma vill köpa dom åt mig? (a)
Dom kostar just nu 99:- på H&M, kanske kan tvinga med henne till birsta imorgon och få henne köpa dom åt mig? Hehe. Provade dom i 41 och dom såg pretty damn najs ut på mig, men dom var ju i 41 och inte 40 så dom ramlade av foten så då köpe jag dom inte :@



Dessa ursöta skor är jag också väldigt sugen på att köpa, 199:- tror jag att det var , från H&M iallafall. Så sjukt söta så jag tror jag tuppar av : D Kan dock inte bestämma vilka som är finast, rosa eller svarta?


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

skulle nog säga svarta på dig faktiskt :) även om dom rosa e sjukt söta..

Men din hy är mot de rosa hållet i sig innan du blir brun och de skulle bara se konstigt ut med rosa skor till då :)

2010-06-10 @ 21:34:31
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0